Startbaan 19 van de luchthaven Brussel-Nationaal |
Potentieel baangebruik van baan 07L onder VOR-omstandigheden tijdens de nacht - 24H |
De bevoegdheden van de Federale Staat voor Brussel-Nationaal |
De kleine windstoot en de constante windvlaag, twee totaal verschillende concepten |
Boeing 777, een vliegtuig dat 's nachts verboden blijft op Brussel-Nationaal |
Concentratie, spreiding of billijke verdeling? |
Is een luchtvaartwet een vals goed idee? |
Het gebrek aan publicatie van RNP-procedures op banen 07L/07R |
Prestatiegebaseerde navigatie - Het concept PBN |
Stop fake news |
Cartografie van de overvluchten |
Veiligheidsstudie (2022) |
Analyse van de historische operationele en juridische situatie van de vluchtprocedures |
Analyse ENVISA |
Aircrafts specifications QC departure, QC arrival and MTOW |
De windnorm, dat is de knoop van het probleem |
Verminderen van de geluidsbelasting van de opstijgingen vanuit baan 25R bocht naar links |
Het zeer omstreden voorstel om baan 25L te verlengen |
Satellietnavigatieprocedures |
Analyse van de nota Feist en co |
Problematiek van de opstijgingen van zware vliegtuigen op Brussel-Nationaal |
NADP Procedures |
Juridische analyse Memorandum B.A.C. 2019 |
Historiek procedures 07 |
Zijn aeronautische procedures een plan of een programma (2020) |
Belgische luchtvaartwetgeving |
Statistieken landingen baan 01 mei |
Evaluatie sluiting banen 25L-25R - September 2020 |
Stand van zaken 2020 |
Memorandum 2020 |
Fiche 2019 - Belgische Luchtvaartwetgeving |
Nachtprocedure "Zulu" |
Stand van zaken 2019 |
Memorandum 2019 |